یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

براي نخستين بار در ايران

راه‌اندازي رسمي شبکه واي‌فاي توسط يک اپراتور تلفن‌همراه

اينترنت - واي فاي عمومي - اينترنت شهري

پنج شنبه ۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵:۰۰


همزمان با عيد سعيد غديرخم و در راستاي شعار هيچکس تنها نيست، همراه اول به عنوان اپراتور پيشرو، سرويس «واي فاي اول» را راه‌اندازي کرد.

وايمکس نيوز - با استفاده از اين خدمت تمام مشترکين همراه اول مي‌توانند در اماکن عمومي به سادگي از اينترنت «واي‌فاي اول» با سرعت ويژه آن استفاده کنند و يک اتصال پرهيجان را تجربه کنند.

کاربران جهت اتصال به «واي‌فاي اول» که اينترنتي با سرعت بسيار بالاست، فقط کافيست همراه اولي باشند. از جمله مزاياي «واي‌فاي اول» تجربه استفاده از اينترنت با سرعت و کيفيت بسيار بالا در مکان‌هاي عمومي، اتصال آسان به اينترنت، حفظ باتري تلفن همراه به علت کم‌مصرف بودن واي‌فاي در مقايسه با ديتاي گوشي و مديريت متمرکز مصرف در قالب بسته نوترينو عنوان شده است.

مشترکين براي استفاده از اين سرويس مي‌توانند، در مکان‌هايي که نشان «واي‌فاي اول» را  مشاهده کردند، از اينترنت پرسرعت «واي‌فاي اول» استفاده کرده و تنها کافي است واي‌فاي گوشي خود را روشن و به WiFi Aval متصل شوند.

همچنين در «واي‌‍‌فاي اول» مصرف اينترنت در قالب حساب نوترينوي مشترک انجام مي‌شود. اگر مشترک بسته نوترينو داشته باشد، مصرف وي در قالب همان بسته انجام شده و در غير اين صورت مصرف مانند مصرف عادي اينترنت محاسبه مي‌شود. به عبارت ديگر فارغ از اينکه کاربر از چه طريق به اينترنت متصل است، تنها يک حساب براي مديريت آن دارد و آن حساب، نوترينوي مشترک است.

در ادامه همراه اول پيشنهاد کرده به دليل سرعت ويژه «واي‌فاي اول»، مشترک حتما بسته نوترينو فعال کنند تا مصرف در قالب بسته‌ها، مديريت شده و باصرفه‌تر باشد.

در حال حاضر تعداد بسياري از نقاط در کشور اين خدمت را به همراه اولي‌ها ارائه مي‌دهند. مکان‌هايي مانند فرودگاه‌ها، مراکز فرهنگي، مراکز تجاري و نقاط پرتردد ديگر که هر روز به تعداد آن‌ها افزوده مي‌شود.

همراه اولي‌ها براي مشاهده ليست کامل اين نقاط که داراي نشان واي‌فاي اول هستند، مي‌توانند به سايت همراه اول مراجعه کنند.

منبع : ايسنا

 

 

 

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو